Friday, October 17, 2008

bailout this, bailout that

w sumie to dość stare wieści, ale mi się przypomniało, bo rano w ramach mojego ewidentnego uzależnienia od codziennej dawki nerwów słuchałam w NPR audycji na temat budżetu kalifornijskiego, a raczej na temat jego braku i reperkusji. okazuje się bowiem, że teraz nagle wszyscy potrzebują na gwałt bejlałtów, nie tylko rekiny wallstretowe, ale też stan CA. no ale co tam nędzne 7 mld USD w porónaniu z 700 mld, czy 25 mld USD, które cichaczem otrzymały Ford i GM.

3 comments:

Anonymous said...

Jakby mi tak ktos zrobil bailout mojego kredytu na chate...

Anonymous said...

Tak, ja tez chce taki bailout!

Nowy tytul, he?

ania k said...

no, to trzebapisać do paulsona! kto wie! poza tym mówią ostatnio o moratorium na foreclosures, więc wystarczy chyba przestać płacić hipotekę, na jedno wyjdzie.