Monday, October 27, 2008

british invasion

czasami tak mnie najdzie, że oglądam filmy gatunkami czy szeroko pojętymi kategoriami (w takich sytuacjach netflix jest po prostu niezawodne). takie mam małe OCD filmowe. hubby z reguły nie protestuje, jeśli filmy są znośne w jego mniemaniu. w ten weekend przerabialiśmy brytyjskie filmy gangsterskie: bardzo dobry i zakręcony the bank job oraz jeszcze lepszy i równie zakręcony layer cake, z moim idolem i bogiem, danielem craigiem (prawda jest taka, że skrycie przygotowuję się do najnowszego bonda). następne w kolejce lock, stock and two smoking barrels (tak, wiem że stary i że jestem pewnie ostatnią osobą, która nie widziała tego filmu). szukam dalszych kandydatów do kolejki, tematyka luźno brytyjsko-gangsterska/heist.

8 comments:

Anonymous said...

bardzo mi sie bank job podobalo. a na bonda tez sie wybieramy. na szczescie jest moja mama i zostanie z frankiem w domu.

Anonymous said...

Layer cake byl calkiem niezly. Dwoch pozostalych nie widzialam. W temacie angielskich filmow na pewno pomoze Hjuston. A z niezgangsterskich, widzialas Kinky boots?

Anonymous said...

O, spoznilam sie.

Anonymous said...

Lock, stock.. jest super! Widzialam go juz dobre pare razy, za kazdym podoba mi sie rownie mocno;)
Snatch (brytyjski, tez G. Ritchie'go podobnie jak Lock Stock..) tez jest b. fajny, jesli nie widzialas - polecam.

Anonymous said...

a z nieganksterskich to oczywiscie run fat boy run, death at the funeral, Shaun of the Dead (koniecznie), Hot Fuzz (koniecznie), this is england. a widzialas golden compass? bardzo mi sie podobal. i tez z craigiem.
jeszcze dodam, ze moim ulubionym angielskim aktorem jest clive owen

ania k said...

ania, Kinky Boots nie widzialam. mowisz,ze warto?

aga-b: snatch widzialam, boski jest

hjuston, dzieki za rekomendacje, obczaje. ja tam jakos clive owena nie czuje. golden compass nie widzialam, moze wrzuce na netflix wlasnie ze wzgledu na daniela

Anonymous said...

http://houston.blox.pl/2006/05/Kinky-Boots.html

Anonymous said...

U mnie tez http://bezpopcornu.blox.pl/2006/12/Kinky-Boots.html