Tuesday, January 6, 2009

dopisek

zapomnialam napisac, ze bilety sa z cheapticekts.com. czyli (chyba) z zalozenia nierefundowalne?

3 comments:

Anonymous said...

Przeszukalam szybko swoje stare rezerwacje (nie z cheaptickets wprawdzie, ale z hotwire), zeby zobaczyc, czy czy pisza cos o zwracaniu biletow, ale nic nie ma. Moze wiec nie wszystko stracone. Najlepiej skontaktowac sie z cheaptickets albo linia lotnicza. Inaczej chyba nie da rady.

aga-b said...

Ja kiedys musialam zrezygnowac z biletu kupionego dla Mamy (przez Orbitz), ale mozna by go bylo wykorzystac zdaje sie przez rok, przez te sama osobe, jesli lecialoby sie ta sama linia lotnicza (czy na tej samej trasie to glowy nie dam), tyle, ze u nas niestety nie wchodzilo to w rachube... Wiec po bilecie.

Po zalogowaniu sie na orbitz.com wszystkie terms biletu byly szczegolowo opisane przy tej rezerwacji wlasnie, acz zdaje sie, ze i tak dzwonilam, by sie dopytac, czy aby na pewno nie da sie czegokolwiek odzyskac. I faktycznie sie nie dalo.

Pozdrawiam. (rzadko bardzo komentuje, za to na biezaco czytam:))

Anonymous said...

Tak, z moich doświadczeń (poprzednio jako Anonymous, sorry) bilet jest OK przez rok na dokładnie tę samą trasę w United, AA, BA and Air France. Przy ponownym zakupie płaci się dodatkowe $150 (do niedawna było $100) za zmianę, no ale jeżeli bilet jest akurat tańszy niż ten pierwotny, to akurat wychodzi znacznie mniej.
Alicja