Monday, December 22, 2008

z nowym rokiem nowym krokiem

wzoraj przezylam leciutki szok. mam takie jedne dzinsy, ktorych nie nosze za czesto, ale ktore mi zawsze ladnie pasowaly, nie za obcisle, nie za szerokie. wczoraj je zalozylam, po czym momentalnie z siebie zdarlam, albowiem efekt skinny jeans jaki sie zaperezentowal mnie poraził. taki serdel obciagiety niebieskim denimem, i mysle, ze jak by sie ktos dobrze przyjzal, to pewnie tez by sie dopatrzyl i camel toe. tak wiec, chociazby na czworakach, zaczynam akcje "ruch to zdrowie". po ciemku, resztka sil po-roboczych, trzesac sie ze zmeczenia, trudno. niby mamy w firmie wypasiona silownie pracownicza, ale jak mam po wysilku fizycznym pakowac sie w samochod i minimum godzinne stanie w korkach plus siedemnastka noca, to wole ten zdrowy ruch sobie zapodawac jednak w okolicach pieleszow domowych. niesamowite, bo niby czlowiek odzywia sie w miare zdrowo i z umiarem, ale tryb lozko-samochod-biurko-samochod-kanapa-lozko jest jednak morderczy. a po trzydziestce metabolizm nie ten sam co kiedys, niestety.

7 comments:

Anonymous said...

Hm, mi tez sie przytylo w te swieta mimo tego, ze sie ruszam. Godzine spaceru dziennie, 2-3 razy w tygodniu biegam, cwicze z ciezarkami... Widze, ze jednak diety nie unikne, ale to dopiero po Nowym Roku ;). Powodzenia w akcji "ruch":))

P.S. Co to jest "camel toe"?

ania k said...

aneta - wygooglaj sobie ;-)

evek/ewwwek/ewa said...

ja sobie wygooglalam ;O)

bosz.... podziwiam za postanowienie... mi przytylo sie strasznien jakies 2 lata temu i nic nie udalo mi sie "zrzucic"... normalnie - porazka! :O(
ale trzymam kciuki za Twoje postaniowienie!!!! :O)

Anonymous said...

No prosze jak to sie czlowiek zawsze czegos nowego uczy ;)

Anonymous said...

Nie bede googlac w robocie, ale ciekawe, czy camel toe wzial sie z filmu "Weather Man", czy byl znany wczesniej. Bo ja znam wlasnie z tego filmu.

ania k said...

ania, bynajmnej nie z tego filmu. okreslenie stare jak swiat. a film jest bdb.

ania k said...

ania, bynajmnej nie z tego filmu. okreslenie stare jak swiat. a film jest bdb.