Tuesday, March 31, 2009

syndrom szarego sweterka

robiłam czystki szafy i udało mi się uzbierać dwie duże torby, które zawiozę do good will. 1/3 zawartości tych toreb, to szare sweterki z guzikami, niektóre circa 1998 (pozostałości jedynej walizki, którą ze sobą przywiozłam ze starego kraju latem 1999). chyba potrzebuję jednak poważniejszej interwencji, ponieważ pisząc te słowa jestem ubrana w mały, lekki, szary sweterek z guzikami (circa 2007), a w szafie wiszą przynajmniej jeszcze trzy takowe,wszystkie szare i wszystkie z guzikami, różnej grubości i zastosowania (jeden na mrozy i bardziej na wyjścia, drugi bardziej casual i lżejszy, aczkowliek z domieszką kaszmiru, trzeci z dekoldem, falbanką i zdecycdowanie najbardziej sexi). teraz pytanie: przy ilu aktywnie noszonych szarych sweterkach z guzikami (nie mówię o tych na kupie dla good will) powinnam się zgłosić do szaro-sweterkowego-z-guzikami rehabu??

10 comments:

ania said...

Kiedy mnie tam zabiora za kupowanie zielonych swetrow, topow, szalikow, golfow, torebek i butow.
http://windycity.blox.pl/2007/03/Zielono-mi.html

ania k said...

ania, zielony to przynajmniej taki zywy i fajny kolor, bardziej odwazny, a nie ze szara mysz od rana do wieczora...

AnetaCuse said...

Ania, Ty sie nie lecz, tylko zacznij kolekcjonowac zdjecia swoich szarych sweterkow na blogu :).

evek/ewwwek/ewa said...

ania k - szary jest OK! spokojnie :O) no i jaki uniwersalny. wlozy sie pod taki sweterek jakis kolor i voila! ;O)

ania k said...

aneta, niezly pomysl, heh

ewa, ja nosze do szarego ekhem czarny

hjuston said...

aaaa juz wiem skad sie znalazlyscie na poscie o zieloncyh sweterkach

ania_2000 said...

szare sweterki sa bardzo ladne - tez mam ich pare;) do tego mam jeszcze czarne... i brazowe...
:(
i jeszcze mam spodnie w tych samcyh kolorach..
juz wiele razy probowalam cos z tym zrobic, ale to jest jakas choroba, - closet w czarno szaro bialo i brazowych kolorach..

ania b. - nie mam zadnej zielonej rzeczy.

sorbet5 said...

Ania_2000: ja tez!

Ania K i Ania: to ja sie dolacze do grupy za noszenie prawie wylacznie czarnych sweterkow z dekoltem.

ania k said...

ania_2000 i sorbet , no troche mi lepiej, ze nie jestem sama w tej chorobie :-)

evek/ewwwek/ewa said...

no ale czarny to jest najbardziej cool kolor!! to co za problem? do szarego sweterka jak znalazl! :O)