Monday, September 8, 2008

2

pokaz slajdow "jak Odeszla" w dniu dzisiejszym wygrywa ze slajdami "kim Byla". ostatnimi czasy czepiam sie kurczowo kazdego przypadkowego cieplutkiego i milutkiego fleszbeku z dziecinstwa, i od razu dziele sie nim z f. widocznie instynkt nakazuje budowac moja wlasna wewnetrzna baze danych. kilka dni temu na przyklad przypomnialo mi sie, jak pojechalysmy na wakacje na kaszuby, mniej wiecej po mojej drugiej klasie podstawowki, i codziennie chodzilysmy do gospodarzy na wies na mleko prosto od krowy. mleko bylo cieple, spienione i smierdzialo krowa. swiecilo slonce. bylysmy razem, my dwie. dzisiaj jednak robiac bilans ostatnich 730 dni nie umiem siegnac poza punkt Wyjscia.

7 comments:

Anonymous said...

oj, zakrecila mi sie lza w oku. Przykro mi, ze przechodzisz przez smutne chwile, dobrze jednak, ze masz taki slajd wspomnien do ktorych mozesz wracac. Ja ma podobne z pienistym mlekiem prosto od krowy, ktore to moja mama starala sie udoic, ale jej dosc kiepsko szlo, obydwie mialysmy ubaw. W moim zawsze byly zdzbla trawy, w sumie nie wiem jakim cudem.

Anonymous said...

Sciskam Kochana i mysle o Tobie :*

Anonymous said...

domyślam się z poprzednich wpisów, że piszesz o Mamie. Bardzo mi przykro i bardzo Ci współczuję. Nie potrafię sobie tego wyobrazić.

Alicja

ania k said...

suvka, kasia, alicja: dziekuje

Anonymous said...

Sciskam.

Anonymous said...

Wspomnienia nigdy nie odejda...Zawsze beda w Tobie.
Pozdrawiam.

ania k said...

ania i ania2000: dzieki