Tuesday, September 23, 2008

all you need is love

oj jak mnie wszystko wkurwia. a nawet pms-u nie mam i nie ma na prawde na co zwalic. wiadomosci w tv i radio - syf i swiat sie wali generalnie. sarah palin robi obciach w onz, wall street lezy i kwiczy, obama traci poparci bo jest INNEJ RASY NIZ BIALA, koles od finansow paulson lekka reka chce wydac ekwiwalent budzetu 4-letniego tego kraju w jeden dzien, moj szef mnie wkurwia swoja niekompetencja, maz jak wiadomo mnie wkurwil w weekend (choc musze przyznac wczoraj sie staral i mi pomogal ze wszystkim). wkurw all around.

4 comments:

evek/ewwwek/ewa said...

to sie musisz zmeczyc czyms moze! jak mnie wkurwia wszystko, to pomaga wlasnie totalne zmeczenie bo wtedy padam na pysk i juz nie mam sily sie wkurwiac dalej ;O)
to polecam! i pozdrawiam :O)

ania k said...

ewa, jak nic przydaloby sie porabac drewno czy cos

Anonymous said...

Proponuje pobiegac. Dziala :)

Anonymous said...

Wyseksic sie :)